maandag 20 oktober 2014


Twitteren...... sinds 2011 heb ik een Twitteraccount, alleen heb ik er echt nooit iets meegedaan. Twitter is slechts een tool, net zoals whatsapp, sms, weblog, etc....

Heb er de tijd en de zin niet voor, gebruik wel dagelijks whatsapp, en  gebruiken wij veel groepsappen, maar dat zijn fam/vrienden contacten dus leukkkkkk. En helaas wat de rest van de wereld twittert boeit me echt niet.Nou niet helemaal waar dus, ik volg wel een modeblogger, maar is wel een kennis  , een aanstormend talent...    +MuriĂ«lle van Schaik .  .  Heb mijn oude Twitteraccount weer even van stal gehaald, om het deze week even te bekijken. Maar ik volg haar en vele andere t liefst op hun blog.

3 opmerkingen:

  1. Ha Gonny,
    Waarom zorg je er dan niet voor dat 'de rest van de wereld' iets twittert dat je wel boeit? Ik ben het met je eens dat er een hoop onzin op staat. Maar vergis je niet, er staat ook heel veel info die voor jou persoonlijk wel leuk, verhelderd, leerzaam of wat dan ook kan zijn. Deze week ga ik nog een extra bericht over twitteren op de 'nieuws en tips' pagina plaatsen. Kijk daar van de week nog maar eens op! Misschien kan ik je nog van gedachten doen veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond Carla. Heb toch mijn oude"" twitter"" van stal gehaald, en heb een kennis toegevoegd. Ik ga haar volgen, dat deed ik al, maar dan haar persoonlijke modeblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha de Gonny, Sylvia Witteman is wellicht ook iets voor U, en dan ook maar 4 uur slapen he.............

    BeantwoordenVerwijderen