woensdag 1 oktober 2014

egeltje.wmv

c
AAAAAAAAAAAaah echt zo'n schattig filmpje, egeltje was totaal niet schuw. De egel zat al een poosje in onze tuin, en Mat (mijn man ), heeft zelf gefilmd, terwijl hij uit zijn hand at. Ik zat ademloos toe te kijken.
.
De eerlijkheid gebied mij te vertellen , dat ik het niet zelf in mekaar heb gezet. Maar weet wel hoe het gaat, je doet het met een programma. Met windows live movie maker.Is een gratis programma. Je slaat je film op, voegt muziek en tekst toe. Dan deel je het met you tube.  Veel kijkplezier.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk filmpje. Bij mij zijn de egeltjes alleen 's nachts zichtbaar maar dan lig ik in bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah, wat een snoepie! Lief filmpje, goede muziek erbij gekozen..
    groetjes, Adele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij als coach maak je nu natuurlijk een inkopper. Het volgende filmpje ga je natuurlijk zelf maken, je weet immers hoe het moet. Probeer het eens, ik ben benieuwd. Maar deze is in ieder geval erg leuk en ik mag toch aannemen dat je hem wel zelf op je blog geplaatst heb. En dat is toch de eerste stap! Ga zo verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carla, ja heb hem er zeker zelf opgezet, zal in mijn vakantie leuk filmpje maken.

    BeantwoordenVerwijderen